tisdag 4 september 2012

Shoppingrunda, restaurangbesök & biomys. (med min man)

Jag beställde vegetarisk sushi, men bytte ut äggrullarna & fick wasabi så enkelt blev min sushi vegansk istället. Nomnom!
Efter detta så måste jag verkligen lära mig att göra sushi hemma, jag blir helt beroende. Det är bara gott.
Juste, vi åt på wok house i Hässleholm (Skåne). Trevlig personal också! Inte för överdrivna priser.
Vi - båda två - vill gärna (& ska) besöka wok house igen.

Men före middagen så gick vi på en shoppingrunda, min pojkvän behövde köpa lite nya kläder
& jag som faktiskt är otroligt ekonomisk sparade in några hundra åt honom.
Det blev ett par jeans (mörkblå - faktiskt skitsnygga), en skjorta (grön-rutiga - hur fin som helst) & ett svart bas-linne.

Efter middagen blev det biomys, vi såg 3D -  båda två - för första gången. ever. Det blev barnfilmen modig.
Fint att det finns fler rödhåriga flickor/pojkar i filmer nu för tiden. Rött hår är finfint.

Jag vill säga tack till min underbara (& bästaste) pojkvän som bjöd ut mig på bio & restaurang.
Jag trivs otroligt bra med dig & jag vill aldrig leva utan dig. Aldrig. för jag älskar dig.
av hela mitt hjärta - jag har aldrig älskat någon såhär mycket som jag älskar dig.

Mitt hjärta är ditt att förstöra.

Rekommenderas.