söndag 2 september 2012

My sweet 18.

  • får dricka alkohol samt besöka pubar. 
  • får köpa cigg, snus, lotter & läkemedel. 
  • får flytta hemifrån. 
  • kan få skulder samt betala räkningar. 
  • pierca/tatuera mig utan föräldrars tillstånd. 
  • ta körkort. 
  • räknas som vuxen - i vissa situationer.
    blir åtminstone myndig.
  • får ha/gå på dildoparty. 
  • får en egen internetbank, bankdosa & så.
  • kan fällas för brott & sättas i fängelse. 
  • får gifta mig lagligt. 
  • kan skaffa kreditkort. 
  • kan köpa saker på avbetalning. 
  • kan tjäna pengar på bloggen. 
  • får handla på tradera, ebay osv. 
  • kan sjukanmäla mig själv & skriva under papper själv.

Bye bye, seventeen.

(kommer inte att sakna dig, nog sämsta året i historien
bortsett från att jag fann min drömprins & började gymnasiet)

Rekommenderas.