måndag 3 september 2012

Första dagen som 18 år.

Idag när jag kom till skolan så började Johannes (K.) sjunga för mig.
Typ "Happy birthday to you.. yesterday.. Happy birthday to you.. yesterday!"
Sen hade han köpt med sig två tårtor, som vi hade pratat om!
Men jag trodde inte att han menade allvar. Hah, fett gulligt.

Tyvärr var det ju mjölk & ägg. (vilket jag egentligen inte äter)
men jag hade redan sagt till honom att jag skulle ta en LITEN bit
om han tog med sig tårta. Men jag åt typ bara jordgubbarna på toppen.
Bara för att jag inte åt upp tårtbiten så tryckte han upp tallriken i huvudet på mig.
Hah! Grädde i heeela ansiktet. Liiiite kul ändå.

Jag var även inne & fixade internetbank, beställde nytt bankkort
samt skaffade mig ett icakort. KAAACHING! typ.

En sak som också känns bra är att jag & min (f.d.) bästa vän
äääntligen pratade irl för första gången på närmare ett år.
Jag saknar henne, riktigt mycket. faktiskt. Undrar om hon vet det..

Rekommenderas.