tisdag 21 augusti 2012

Första dagen på gymnasiet avklarad - check!

Jag vet inte om vår klass är liten eller stor.. egentligen. Vi är 14 stycken.
Undrar hur många som är kvar efter denna veckan..
eller efter månadens slut. Folk brukar försvinna det första året.

Vi är 9 cheyer, möjligtvis 10 st.. & antingen 4 eller 5 killar..
Jag sitter längst fram med Isabelle. (vet inte hur hon stavar sitt namn)
Blond med två piercingar i läppen. Snygg skinnjacka.

Bakom oss sitter två killar. Micke och internat-killen.
Internat-killen brottas... var det nog. Han har svart, lite längre hår.
Micke är från Perstorp, sett honom förut. givetvis.
Micke låter nog mest av alla i klassen.. än så länge.

Bakom dom sitter två Perstorpsbrudar. Emelie & Felicia.
Båda är blonda, om jag inte har fel för mig. Båda är tystlåtna.

Till sidan av mig & Isabelle så sitter.. Veronica.
Blont, kort hår. Även hon är tystlåten.

Bakom Veronica sitter två killar. En spelar fotboll.
Tror han heter Johannes. & han bredvid har jag inte fångat upp något om. än.

& bakom dom sitter tre brudar. En blond chey som heter Malin.
I mitten sitter en litenliten chey som heter G... (jag kan uttala det men inte stava det)
Längst ut sitter Anita, som har barn - om jag har fattat det rätt.
Både G... & Anita har bott utomlands & kan ett flertal olika språk.

I sista raden sitter Sanela (låter som snälla..) som kan bosniska.
Hon är väldigt tystlåten, är smal & har svart hår.

Längst bak i raden sitter en kille. Den andra Johannes.
Han har diabetes. så han får äta under lektionerna.
Även han verkar tystlåten, ungefär som alla andra.

Hitills. Vi får väl se hur allting blir längre fram.

Jag trodde att jag hade glömt någon. För jag räknade alla, det blev 13 st.
Jag hade glömt räkna med mig själv.

/ni behöver inte läsa detta, detta är mest som jag vill se tillbaka på.


guuush, trivs inte i fake-blont hår. Men hennafärgningen misslyckades. igen.

Rekommenderas.