onsdag 29 augusti 2012

BF12' (varit borta från skolan i två dagar nu)

Fick kontakt med Sanela & hon har inte slutat i vår klass. Känns bra!
Jag hoppas att hon stannar & att vi får lära känna henne bättre snart.

Trivs himlans bra, var rädd att jag skulle... dö/avlida osv.
eftersom jag går med 2 år yngre människor, jag blir ju arton.
Men allvarligt talat, kunde nog inte kommit till en bättre klass. 


Känns tråkigt & dåligt att inte ha varit i skolan på två dagar nu
men samtidigt, jag mår inte riktigt hundra. Men ska dit imon.
Jag har saknat klassen mycket mer än jag vill erkänna.
& har saknat skolan... mycketmycket mer än jag vill erkänna.

/blir arton om 4 dagar, woh woh.
Undrar om Johannes tar med tårta på måndag?
Hahah.. inte för att jag kommer kunna äta tårtan..
men ändå! det hade varit fint. faktiskt.

Rekommenderas.