onsdag 18 april 2012

Jag är kär i en ängel. ♥

16/3 var första gången vi sågs efter den där festen tidigare under året.
Det är nu en månad sedan jag började falla för dig. ♥

16/3 var första gången han försökte ta min hand i sin.
18/3 var första gången vi träffades på eget initiativ.
18/3 var första gången han tog min hand i sin.
18/3 var första gången våra läppar möttes.
21/3 var första gången vi var helt ensamma.
24/3 var första gången som vi sov tillsammans.
/jag sov över hos honom.
9/4 var första gången som han sa att han älskar mig
& första gången som jag sa att jag älskar honom tillbaka.
9/4 var första gången han kallade mig älskling.
18/4 mitt hjärta är ditt att förstöra.

Utkast från 11/4 2012.

"Jag vet inte om det är sättet som du ler på, viset du ser på mig på, hur min hand passar perfekt i din,
hur dina läppar är perfekta mot mina, sättet du håller om mig på (du vet, sådär som om du aldrig
skulle få för dig att släppa mig) eller om det är just för att du är du.

Men jo, jag älskar dig. precis som du är." 



Rekommenderas.